Política de privacitat

En La Fundació treballem per a oferir-te a través dels nostres productes i serveis la millor experiència possible. En alguns casos, és necessari recaptar informació per a aconseguir-ho. Ens importa la teva privacitat i creiem que hem de ser transparents sobre aquest tema.

Per això, i a l’efecte del que es preveu en el REGLAMENT (UE) 2016/679 DEL PARLAMENT EUROPEU I DEL CONSELL de 27 d’abril de 2016 (d’ara endavant, “RGPD”) relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, i la LLEI 34/2002, d’11 de juliol, de Serveis de la Societat de la informació i de comerç electrònic (d’ara endavant, “LSSI”), La Fundació informa l’usuari que, com a responsable del tractament, incorporarà les dades de caràcter personal facilitats pels usuaris en un fitxer automatitzat.

El nostre compromís comença per explicar-te el següent:

Es recullen les teves dades perquè l’experiència d’usuari millori, atenent els teus interessos i necessitats.

Som transparents en relació a les dades que obtenim sobre tu i la raó per la qual ho fem.

La nostra intenció és oferir-te la millor experiència possible. Per això, quan anem a usar la teva informació personal ho farem sempre complint la normativa, i quan sigui necessari, sol·licitarem el teu consentiment.

Entenem que les teves dades et pertanyen. Per tant, si decideixes no autoritzar-nos a processar-los pots sol·licitar-nos que deixem de tractar-los.

La nostra prioritat consisteix a garantir la teva seguretat i tractar les teves dades d’acord amb la normativa europea.

¿Qui és el responsable del tractament de les seves dades personals?

Identitat:

FUNDACIÓ EL MARESME, amb CIF G-60703303 i amb domicili al C/ Muralla dels Genovesos, 12, 08301, Mataró, Barcelona (Espanya). Tel. + (34) 90 790 47 48, email de contacte fundaciomaresme@fundaciomaresme.cat

¿Quines dades personals recopilem?

Les dades personals que l’usuari pot arribar a proporcionar:

Nom
Telèfon de contacte
Adreça de correu electrònic.

Adreça IP, data i hora en la qual has accedit als nostres serveis, navegador d’internet que usis i dades sobre el sistema operatiu del dispositiu.

Qualsevol altra informació o dades que decideixis compartir amb nosaltres.

En alguns casos, és obligatòria l’emplenament del formulari de registre per accedir i participar de determinades comeses gestionades a través del web; així mateix, no facilitar les dades personals sol·licitades o no acceptar aquesta política de protecció de dades suposa la impossibilitat de subscriure’s, registrar-se o participar en qualsevol de les promocions en què se sol·licitin dades caràcter personal.

¿Per què i per a què tractem les teves dades?

En La Fundació tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb les següents finalitats:

Gestionar l’enviament de la informació que ens sol·licitin.

Gestionar la relació amb els subscriptors que es registrin a través del formulari de contacte.

Prèvia obtenció del seu consentiment exprés, enviar-li als usuaris, informació sobre les activitats i esdeveniments promocionats per la Fundació.

Desenvolupar accions comercials i realitzar el manteniment i gestió de la relació amb l’usuari, així com la gestió dels serveis ofert a través del lloc web i les labors d’informació, podent realitzar valoracions automàtiques, obtenció de perfils i labors de segmentació dels clients a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques i necessitats i millorar l’experiència en línia.

Permetre als usuaris publicar el seu propi contingut directament al lloc web o en llocs web gestionats de forma independent per tercers amb els quals La Fundació ha completat acords en aquest sentit, com ara exemples, però no limitats a, xarxes socials com Facebook, Twitter, etc. (en endavant, “Xarxes Socials”).

En alguns casos serà necessari facilitar informació a les Autoritats o terceres empreses per motius d’auditoria, així com manejar dades personals de factures, contractes i documents per a respondre a reclamacions de clients o de les Administracions Públiques

¿Quina és la legitimació per al tractament de les teves dades?

El tractament de les teves dades pot fonamentar-se en les següents bases legals:

• Consentiment de l’interessat per a la contractació de serveis i productes, per als formularis de contacte, les sol·licituds d’informació o alta en e-newsletters.

• Interès legítim per al tractament de dades dels nostres clients en accions de màrqueting directe i consentiment exprés de l’interessat per a tot el relatiu a les valoracions automàtiques i elaboració de perfils.

• Compliment d’obligacions legals per a prevenció del frau, comunicació amb Autoritats Públiques i reclamacions de tercers.

¿Quant temps conservem les teves dades?

El tractament de les dades amb les finalitats descrites es mantindrà durant el temps necessari per a complir amb la finalitat de la seva recollida (per exemple, mentre duri la relació comercial), així com per al compliment de les obligacions legals que es derivin del tractament de les dades.

¿A quins destinataris es comuniquen les teves dades?

En alguns casos, només quan sigui necessari, La Fundació proporcionarà dades dels usuaris a tercers. No obstant això, mai es vendran les dades a tercers. Els proveïdors de serveis externs amb els quals te La Fundació reballi, poden usar les dades per a proporcionar els serveis corresponents, no obstant això, no usaran aquesta informació per a finalitats pròpies o per a cessió a tercers.

La Fundació procura garantir la seguretat de les dades personals quan s’envien fora de l’empresa i s’assegura que els tercers proveïdors de servei respecten la confidencialitat i compten amb les mesures adequades per a protegir les dades personals. Dites terceres tenen l’obligació de garantir que la informació es tracta conforme amb la normativa de privacitat de dades.

En alguns casos, la llei pot exigir que es revelin dades personals a organismes públics o altres parts, només es revelarà l’estrictament necessari per al compliment d’aquestes obligacions legals.

¿On s’emmagatzemen les teves dades?

Amb caràcter general, les dades s’emmagatzemen dins de la UE.

¿Quins drets t’assisteixen i com pots exercir-los?

Pots dirigir les teves comunicacions i exercitar els teus drets mitjançant una petició en el següent correu electrònic: comunicacio@barcafenou.cat

En virtut del que estableix el RGPD pots sol·licitar:

• Dret d’accés: pots demanar informació d’aquelles dades personals que disposem sobre tu.

• Dret de rectificació: pots comunicar qualsevol canvi en les teves dades personals.

• Dret de supressió i a l’oblit: pots sol·licitar l’eliminació previ bloqueig de les dades personals.

• Dret de limitació al tractament: suposa la restricció del tractament de les dades personals.

• Dret d’oposició: pots retirar el consentiment del tractament de les dades, oposant-se al fet que es continuïn tractant.

• Dret a la portabilitat: en alguns casos, pots demanar una còpia de les dades personals en un format estructurat, d’ús comú i lectura mecànica per a la seva transmissió a un altre responsable.

• Dret a no ser objecte de decisions individualitzades: pots sol·licitar que no es prenguin decisions que es basin únicament en el tractament automatitzat, incloent-hi l’elaboració de pels, que produeixi efectes jurídics o afecti significativament l’interessat.

En alguns casos, es podrà rebutjar la sol·licitud si sol·licites que s’eliminin dades necessàries per al compliment d’obligacions legals.

Així mateix, si tens alguna queixa sobre el tractament de les dades pots presentar una reclamació a l’autoritat de protecció de dades.

¿Qui és el responsable de l’exactitud i veracitat de les dades facilitades?

L’usuari és l’únic responsable de la veracitat i correcció de les dades incloses, exonerant a La Fundació de qualsevol responsabilitat sobre aquest tema. Els usuaris garanteixen i responen, en qualsevol cas, de l’exactitud, vigència i autenticitat de les dades personals facilitades, i es comprometen a mantenir-los degudament actualitzats. L’usuari accepta proporcionar informació completa i correcta en el formulari de registre o subscripció. La Fundació es reserva el dret de finalitzar els serveis contractats que s’hagués celebrat amb els usuaris, en cas que les dades que hagi facilitat siguin falsos, incomplets, inexactes o no estiguin actualitzats.

La Fundació no respon de la veracitat de les informacions que no siguin d’elaboració pròpia i de les quals s’indiqui una altra font, per la qual cosa tampoc assumeix cap responsabilitat quant a hipotètics perjudicis que poguessin originar-se per l’ús d’aquesta informació.

La Fundació es reserva el dret a actualitzar, modificar o eliminar la informació continguda en les seves pàgines web podent fins i tot limitar o no permetre l’accés a aquesta informació. S’exonera a La Fundació de responsabilitat davant qualsevol mal o perjudici que pogués sofrir l’usuari a conseqüència d’errors, defectes o omissions, en la informació facilitada per La Fundació sempre que procedeixi de fonts alienes a aquesta.

Així mateix, l’usuari certifica que és major de 14 anys i que posseeix la capacitat legal necessària per a la prestació del consentiment quant al tractament de les seves dades de caràcter personal.

¿Com tractem les dades personals dels menors d’edat?

En principi els nostres serveis no van dirigits específicament a menors d’edat.

En el cas de majors de catorze anys podrà procedir-se al tractament de les dades amb el consentiment de l’usuari, exceptuant aquells casos en els quals la Llei exigeixi l’assistència dels titulars de la pàtria potestat o tutela.

¿Quines mesures de seguretat apliquem per a protegir les teves dades personals?

La Fundació ha adoptat els nivells de seguretat de protecció de les Dades Personals legalment requerides, i procura instal·lar aquells altres mitjans i mesures tècniques addicionals al seu abast per a evitar la pèrdua, malament ús, alteració, accés no autoritzat i robatori de les Dades Personals facilitades a La Fundació.

La Fundació no és responsable d’hipotètics danys o perjudicis que es poguessin derivar d’interferències, omissions, interrupcions, virus informàtics, avaries telefòniques o desconnexions en el funcionament operatiu d’aquest sistema electrònic, motivades per causes alienes a La Fundació; de retards o bloquejos en l’ús del present sistema electrònic causats per ciències o sobrecàrregues de línies telefòniques o sobrecàrregues en el Centre de Processaments de dades, en el sistema d’Internet o en altres sistemes electrònics, així com de danys que puguin ser causats per terceres persones mitjançant intromissions il·legítimes fora del control de La Fundació Això no obstant, l’usuari ha de ser conscient que les mesures de seguretat en Internet no són inexpugnables.

Enllaços a altres llocs web

En aquest lloc web pot haver-hi enllaços a altres pàgines web. En clicar en un d’aquests enllaços i accedir a un lloc web extern, la visita estarà subjecta a la política de privacitat d’aquest lloc web, quedant La Fundació desvinculada de qualsevol mena de responsabilitat sobre la seva política de privacitat.

¿Pot modificar-se la política de privacitat?

Aquesta política de privacitat pot modificar-se. Et recomanem que revisis la política de privacitat amb certa freqüència.